Monday, April 30, 2012

Provocare provocatoare pentru cititorii mei (RO) CLOSED

No comments :
 

Bună tuturor!


A sosit timpul să vă lansez o provocare. M-am tot gândit cum să organizez acest giveaway, vroiam să fie într-un mod cât mai atractiv pentru voi și să vă facă plăcere să participați.
Așa că m-am gândit la următoarele: cum ar fi să-mi prezentați voi un produs cosmetic care vă este drag, care vă mulțumește, pe care l-ați cumpăra iar și iar?


Provocarea constă în următoarele:

Scrie un mini review, o părere, câteva cuvinte despre un produs cosmetic de care ești absolut încântat/ă. Acest produs poate fi: un produs de makeup, o ojă, un produs de îngrijire (a feței, a corpului), un parfum. Anexează și 1-2 poze cu produsul care să ilustreze cât de bine îți folosește.
Textul cu pozele vă rog să mi le trimiteți pe e-mail pe adresa contactrallybeauty@yahoo.com.  
Eu voi posta toate aceste mini reviews, pe măsură ce le voi primi și voi verifica respectarea regulilor, într-un folder special pe pagina de Facebook a blogului pentru a le putea vedea și voi.
Am vrut să vă dau ocazia de a vă spune părerea cu privire la produsele cosmetice pe care le îndrăgiți. Părerile voastre sunt importante pentru mine.
Încercați să fiți cât mai inventivi, cât mai originali! Cele mai convingătoare, mai informative 2 reviews-uri vor fi premiate. Da, vor fi 2 câștigători, am vrut să mulțumesc cât mai multă lume.
Așa cum am anunțat pe Facebook voi alege prin jurizare.


Cum vă va fi răsplătită munca?
  • cineva va primi acest premiu format din noua mascara de la Rimmel London - Scandal Eyes și o ojă roșie ca focul de la Avon

Provocare pentru cititori - giveaway

  • o altă persoană va primit acest premiu format din mult-lăudatul demachiant bifazic de la Balea și un balsam de buze fructat tot de la Balea

Provocare pentru cititori - giveaway


REGULI OBLIGATORII: (Vă rog foarte mult să LE CITIȚI CU ATENȚIE, pentru a nu fi nevoită să descalific pe nimeni!)
  • să îmi citiți blogul :)
  • să mă urmăriți în mod PUBLIC prin GFC (Google Friend Connect) - în partea dreaptă găsiți pe fundal albastru ”Înscrieți-vă pe acest site”, urmați instrucțiunile și optați pentru a urmări ”în mod public”
  • să dați like paginii de Facebook a blogului aici
  • să dați share acestei postări pe pagina voastră de Facebook și să-mi lăsați linkul doveditor. ATENȚIE: postarea trebuie să fie PUBLICĂ pentru ca eu să o pot vedea.

ATENȚIE!!!

Atunci când îmi trimiteți e-mail cu părerea voastră despre un produs vă rog să menționați și
GFC id
Facebook id
Facebook share + desigur reviews-ul vostru


DURATA GIVEAWAY-ULUI:  30.04-20.05. Aveți destul timp să vă înscrieți, documentați, pozați și să scrieți părerea voastră despre produsul cosmetic îndrăgit.


DISCLAIMER!
  • Aceste premii sunt oferite de mine cu drag pentru voi. Premiile sunt noi, sigilate.
    • Concursul este deschis tuturor persoanelor de cetățenie română sau care pot primi premiul la o adresă din România.
      • Toate persoanele care nu respectă REGULILE vor fi descalificate.
        • Durata desfășurării concursului a fost amintită mai sus.
          • Voi afișa câștigătorii în maximum 3 zile de la terminarea provocării.
            • Vor fi 2 câștigători, care odată anunțați au la dispoziție 48 de ore pentru a mă contacta. În cazul în care nu primesc niciun răspuns, voi alege alte persoane.
              • Pentru neclarități, probleme întâmpinate pe parcurs, vă rog să-mi scrieți pe e-mail la contactrallybeauty@yahoo.com sau pe pagina de Facebook a blogului a secțiunii ”Mesaje”.
                • Nu doresc certuri, cuvinte triviale, scandal, luați-o cum vreți, atât pe acest blog, cât și pe pagina de Facebook aferentă blogului. Vă rog să fim fair-play și să ne respectăm!
                  • NIMENI NU VĂ OBLIGĂ SĂ PARTICIPAȚI! CUI NU ÎI CONVIN REGULILE, ÎL/O ROG SĂ NU PARTICIPE!


                    Sper să vă înscrieți în număr cât mai mare! De abia aștept să vă citesc părerile!

                    A voastră,
                    Rally

                    No comments :

                    Post a Comment

                    recent posts